پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230034
هيچ جريان و گروهي اجازه ندارد از مراسمات دهه فجر به نفع حزبش‌ استفاده کند
تاریخ انتشار : 1398/11/13 09:02:00
نمایش : 1097
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: به هيچ جريان، گروه و فردي اجازه نمي‌دهيم از مراسمات ويژه دهه فجر به نفع خود و حزبش‌ استفاده کند، در پايان دهه فجر با انسجام و وحدت در جهت محکوم کردن استکبار جهاني و تمامي دشمنان نظام جمهوري اسلامي در مراسم يوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت ميکنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين‌نيوز؛ شامگاه دوازدهم بهمن ماه اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع مديران ضمن اشاره به مناسبت‌هاي مهم ايام‌الله دهه فجر به‌ويژه ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مراسم چهلم سردار شهيد حاج قاسم سليماني گفت: هدف تمامي برنامه‌ها مشارکت حداکثري مردم در انتخابات پيش‌رو و برگزاري انتخاباتي سالم، امن و رضايت‌بخش است.

وي در ادامه با بيان اينکه به هيچ جريان، گروه و فردي اجازه نمي‌دهيم از مراسمات ويژه دهه فجر به نفع خود و حزبش‌ استفاده کند، افزود: در پايان دهه فجر با انسجام و وحدت در جهت محکوم کردن استکبار جهاني و تمامي دشمنان نظام جمهوري اسلامي در مراسم يوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت خواهيم کرد.

عباسي اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران تمام همت خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامي ايران جمع کردند و در اين خصوص هيچ چپ و راستي را هم نمي‌شناسند بنابراين بايد بيش از پيش با همت و تلاش بيشتري منسجم‌تر و هوشمندانه‌تر در مناسبت‌هاي پيش‌رو شرکت کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تاکيد بر اينکه در يوم‌الله ۲۲ بهمن در کنار يکديگر براي محکوميت بيشتر استکبار جهاني و بيعت مجدد با امام و رهبري و حمايت همه جانبه از نظام جمهوري اسلامي شرکت خواهيم کرد به بيان برنامه‌ها و پروژه‌هاي پيش‌بيني شده در دهه فجر سال جاري پرداخت.

وي اعلام کرد: ۲۹۱ پروژه عمراني با ايجاد حدود دوهزار و ۸۸۰ شغل، کلنگ‌زني ۴۶ پروژه، يک هزار و ۲۲ پروژه مسکن روستايي توسط بنياد مسکن چهارمحال و بختياري، ۹۰ واحد مسکن مهر از جمله برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در ايام دهه فجر هستند، بعلاوه ارگان‌ها و نهادهاي انقلاب اسلامي نيز پروژه‌هايي را افتتاح، بهر‌ه‌برداري و کلنگ‌زني خواهند کرد.

عباسي در پايان ضمن تشريح پروژه‌هاي فرهنگي، گردشگري، آموزش، صنعتي، ورزشي، اداري، زيرساختي، کشاورزي، بهداشتي، خدماتي و دامپروري به تبيين تعداد پروژه‌هاي هر شهرستان به همراه هزينه‌انجام شده پرداخت.

انتهاي‌پيام/1029ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html